.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رودخانه ماسوله رودخان فومن طغیان کرد

وقوع سیل در فومن موجب طغیان رودخانه ماسوله رودخان در بخش سردار جنگل این شهرستان و آسیب به 20 دهنه پل ارتباطی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، فرماندار فومن ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت سیل این شهرستان اظهار کرد: وقوع سیل موجب قطع ارتباط سه روستای فومن شده است.

اسماعیل قربانزاده راه ارتباطی روستاهای چیول‌کش، کمال محله و درفشه را بر اثر وقوع سیل مسدود اعلام کرد و افزود: سیل به 20 دهنه پل ارتباطی و تعدادی سر دهنه‌ها و انهار بخش کشاورزی در سردار جنگل این شهرستان آسیب زده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این بازدید اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در فومن و رودبار امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی کردند.

جمشید محمدی افزود: به دنبال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در شهرک تاریخی ماسوله، قلعه رودخان و برخی از روستاهای فومن و رودبار، بلافاصله شش تیم متشکل از 30 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات کامل امدادی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با احتمال آبگرفتگی در سطح وسیع‌تر در روستاهای اطراف، امدادگران با ایجاد سد و انحراف مسیر آب درصدد مهار سیل در این مناطق هستند.

به گفته این مسئول، با توجه به شرایط آب و هوایی، آماده‌باش نیروهای امداد و نجات هلال احمر تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه می‌یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.